cuti lagi dan lagi

Jumaat, Februari 03, 2012 @ 6:11 PTG | 0 Orang berstory

haii, amacam hari last sekolah? best? aku biase biase jepp. no hard feeling. semalam aku habis pekse. hoho!! soalan nyer saje jepp nak main main dengan akuu. susah "senang senang" belaka. menguji kepala otak jugak soalan niee. haishhhh! dahh laa duduk dalam bilik air cons. best siakkk! sejuk bukan main lagii. menyucuk nyucuk kulit aku. bilaa dah sejuk ape lagii, idea pon beku macam ais. siap bersila lagi masa aku jawab pekse. sejuk punya pasal laa. salahkan diaa eaa xD 
tadi ade 4 result subjek yg dah aku dapat. oke lahh markah aku. kang aku cakap lelebih pasal markah aku, ade pulak yg cakap aku menunjuk! aku tak sehebat kowg laa :)) tapi, aku tengah fikir fikir pasal markah subjek aku  yg lain. entah oke entah tak. terutamanya SN T_T sebenarnya, hari nie aku ade kawad kaki. aku nak pergi tapi tak bole #k tipu~ aku sebenarnya nak ikut akak aku pergi jalan tapi ibu aku tak kasi. die suruh aku jaga adeq adeq aku yg kuat jerit tuhh.. sabar jela kan. :v jadi, aku tak laa pergi kawad kaki. sorryy eaa ^^
tak lame lagi aku akan potong rambut. mahu nangiss #isk iskk iskk :'O ayah aku dah kate aku kene potong rambut. TAK NAK! cikgu aku pon kate, pelajar pmr sesuai rambut pendek supaya tak membebankan kepala kita untuk menghafal C: alololo, terpaksa laa aku ikut kan? untuk kebaikan aku jugakkk. apa pendapat kowg kalau aku potong rambut macam Sunny SNSD seperti diatas. amacam? macho takk? gelak seketika HAHAHA! aku tau mesty buruk gila. okefine! aku potong biase jelaa. lagipon rambut aku lurus plus kerinting kat bawah. tapi kerintingnya tak nampak sangat ^^ 
RAMBUT KU, SELAMAT TINGGAL ! MISS U LEBAM LEBAM 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?