babaii,, miss u a lot

Sabtu, Februari 04, 2012 @ 9:01 PTG | 0 Orang berstory

--| source |--
*blank*
aku tak tau nak mula pendahuluan. selalunya begituu T^T straight to the point! aku miss sape eakk?? laptop nie laa. lepas notebook pergi, laptop pon nak pergii :'O sedihnyerrr.. #mahu hentak hentak kaki. rilexx! aku masih ade laptop akak akuu .. HAHA! jangan risauu. aku tetap akan blogging, facebooking and twittering. aku tak pergi mana mana. laptop nie pergi 2 bulan jeppp. tak lame bukan? just rilex dan goyang kaki. aku tetap bukak seperti biase iaitu hari minggu jika diizinkan oleh akak akuu :D 
--| source |--
"cepatt laptopp!! pegang tangan aku dan kite lari bersama sama mengejar impian kita" #kerja gilaa budak tak matang xD aku tak segilaa ituu oke ! aku masih waras. bak kata kakak aku tadi "adeq, baik kau main laptop tuhh puas puas sebelum nikmat tuhh ditarikk" mula mula aku tak tau maksud die ape, last last tau jugakk.. die rupanya nak bawak laptop aku pergi. siott jeppp.. tapi, aku tetap happy sbb besok nak pergi jalan kat Mersingg. oke laa tuhh. dapat jalan jugakk ^^
die pergi yang lain datang mengganti 
>> jom jenguk blog aku yang second. macam? lawa tak? http://ceritabudakrendah.blogspot.com/



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?