waiting and waiting

Sabtu, Januari 28, 2012 @ 11:08 PTG | 0 Orang berstory

I LOVE U LOVE I LOVE U LOVE I LOVE U
entri mengarut. just layankan aje laa. sumber gambar >>love idiot!
mamat aku minat:
> bermata sepet #supaya same dengan aku
> bercermin mata #kene perli dengan akak aku
> tinggi better than aku #aku pendek
> tahu matlamat hidup #tanak mat rempit atau sewaktu dengannya
> tak pandai takpe tapi ade matlamat hidup
> kuat iman #supaya dapat bimbing aku yg kuwg matang nie
> bole bahagiakan aku dunia dan akhirat
saya nak lelaki macam niee.. ececehh!! rase nak cium cium jew #kalau daa sah kann?
aku akan jatuh cinta setiap kali bertemu kau
betul ! saya tak bole nak tipu :'|
I LOVE U FOR A THOUSAND MORE!
DON'T LIE ME IF U DON'T LOVE ME
apeponn, i love u idiot!
nak curi credit tau :P
love from : e-One Syazwani
jom dengar lagu B1A4- Only Learned Bad Things [terpegun sejak dengar di fb adeq syida]



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?