naik sekolah

Ahad, Januari 29, 2012 @ 4:00 PTG | 0 Orang berstory

--| source |--
traalalalalala~ bosan bosan bosan~ tralalalalalala~ #k fine aku sewel sebentar besok daa mula naik sekolah kembali. yeahh! bestnyaaa. arini hari terakhir aku bukak kau blog #mybe mesty rindu eakk? takpe takpe. cuti je nanti, aku cepat cepat bukak kau eaa #sambil kenyitkan mata kat blog kerja sekolah aku tinggal ciputt jew belum siap. folio sivik? ayoyoo,, belum siap maa. minggu nie aku pekse ujian ulangkaji. doakan aku tau supaya aku bole jawab mase pekse dan dapat keputusan yg cemerlang :)) 
oke, first time aku buat header gambar aku. selama nie gambar kartun jelaa. inspirasi header nie ialah Miraa Hussin. header die mmg lawa lawa. #jeles nie ><" hehe,, daa laa. akak aku nak guna laptop nie . babai :']
doakan terbaik untuk aku dalam peperiksaan ea :))



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?