Jom check nama dalam bahasa korean

Isnin, Januari 23, 2012 @ 11:23 PG | 0 Orang berstory


Good Morning! mulakan hari dengan senyum oke?! daa mandi ? aku semestynya daa mandi. #kalau nak dengar ibu aku membebel silakan laa bangun lambat. apepon HAPPY BIRTHDAY to my ibuku sayang. love ibu sesangat tau :)) malam nie along aku daa katekan belanja makan. ececeehhh,, suka suka! tapi jgn cakap kat ibu aku tau, nanti tak suprise pulak -.-" #diamdiam sudah, tapi aku daa kecoh kat blog dulu. hehe,, T^T
tadi aku ade bukak blog owg. name die Sarah . citer die pasal name korean. macam best je aku tengok. nak tengok name aku dlm bahasa korean ?
Nama : Norsyazwani Binti Mohd Salleh
Nama : Norsyazwani
tengokk!! lain gila name atas dan bawahh.. ruparupanya, nama aku dlm bahasa korean Ran Ran . hehe,, kelakar jepp . kowg pon nak check name  kowg jugak? tekan sini >>Korean Name Generator<< pastu komen tau. aku nak tau jugak name kowg dalam bahasa korean ape. :D
please call me, Ran Ran eaa :))



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?