Happy Birthday to my mom

Selasa, Januari 24, 2012 @ 3:12 PTG | 0 Orang berstory

adeq tembam aku.. jgn kau nak curik curi #adopted jew
HAPPY BIRTHDAY IBUKU TERCINTA
haii, bosan seyy duduk rumah. rase macam nak sekolah jepp, bilaa laa nak sekolah balik nie v_v semalam birthday ibuku tercinta lagi disayangi yg ke-51. daa tua eakk ibu aku tapi tetap muda tau :D SAYANG IBU! adeq beradeq aku buat suprise untuk ibu aku. mase petang tuhh, dalam pukul 2.45 pm kitowg semua menyanyikan selamat hari lahir kat ibu. ececeh, terharu ibu aku. ibu aku bolee tak tau dalam peti sejuk ade kek untuk die. hehe,, kejutan laa ibu. 
nama kek di capocino mocca. sedap! nak sikit?
muka baru bangun tido with my younger sister
sebenarnya mase petang tuhh aku baru bangun tido. alih alih akak aku kejut sbb die kate nak makan kek. cepat cepat aku bangun. kek tuhh daa dibeli waktu tengah hari. senyap senyap bawak masuk rumah supaya ibu aku tak tau ^^ 
malam pulak, along aku daa rancang nak makan kat kedai makan. duduk bersila kat kedai makan tuhh. sebaik tempt tuhh cantik tau. makanannya pon sedap sedap seyy.. harga pon bolee tahan laa. jom checkout tengok gambar. [sebenarnya gambarnyer byak tapi malas nak masukkan]
lauk yg kitowg makan. sebenarnya ade tomyam tapi die lambat sikit datang
ayah, ibu, saya dan budak tembam pakai baju kelabu

abaikan muka buruk diatasi *tengok yg lain*

sape lebih comel? jawapannya budak tembam kan? 

jurugambarnya ialah saya

along aku ngan suami die

errrrrggg,, kenyang sudah. tak dapat nak mintak sikit, hehe,,
best tau. dalam gambar nie tak dek abang aku yg first dan akak aku yg ke-4. diowg tak bolee balik muar. sian tau kat diowg :P lepas makan tuhh, ayah, ibu, budak tembam dan abang aku nak balik. jadik aku ngan akak akak aku naik kereta along aku pergi jalan kat muar #sebenarnya pergi tempat makan nie naik 2 kereta kat tepi jambatan kat bandar muar tuhh ade bunga api.. pehh!! cantik seyy,, rugi tak amik gambar. huhuhu, sbb kamera dalam kereta :'| dalam area 10.00 malam kitowg pon balik. apepon,, mmg terbaek laa!! thanks semua.
wani sayang ibu :DD



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?