Gong Xi Fa Cai

Ahad, Januari 22, 2012 @ 2:51 PTG | 0 Orang berstory

--| abaikan muka buruk diatas |--
hyee friends. ape khabar? baikk jep kenn. oke, firstly aku nak ucapkan Happy Chinese New Year [ 中国新年快乐] kat semua kawan kawan aku yg berbangsa cina. mesty byak dapat angpau kan? kat umahh aku melambak limau mandarin. haishh -.-" tak terlarat nak makan. last last akak aku buatkan jus limau. pehh!! sedap dan menyegarkan seyyy. rugi sape tak minum xD 
disebabkan tahun baru cina, cikgu bagi bebudak sekolah cuti selama seminggu. alahaii, best yerr duduk rumahh . kenapa tak cutikan sebulan jepp, kan senang #ingat sekolah ayah kau ke? bukan sekolah ayah aku, tapi ayah aku kerja kat sekolah tuhhh =.= 
cuti cuti jugak, tapi cikgu dengan rela dan berbesar hati bagi kitowg kerja sekolah. sebaik ciputt jepp. kalau byak , tentu aku blurr +_+ mase kat sekolah , aku mintak laa budak cina kelas aku tuhh limau dan angpau. kau tau die bagi ape? dengan relaa hati die pukul tangan kawan aku sambil gelakgelak #sebaik bukan tangan aku T_T kawan aku kate sakit woo,, tuhh laa,, sape suruh mintak dekat budak cina yg belum kawin, kang daa dapat pukulan maut satuu . hehe,, "baik sungguh hatimu Er Huey Chin" tapi kitowg tau, die mainmain dan kitowg pon mainmain jugakk. errr,, perut aku daa keluarkan laguu rockk!! hah? patut laa , dahh pukul 2.50 petang mane tak perut aku nyanyi lagi rock. oke, babai awokkk!!
Saya senyum , Awokk pon senyumm! sweetnyeerr ^^



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?