errr ! bosan and sorry

Khamis, Januari 26, 2012 @ 2:22 PTG | 0 Orang berstory

haii ,, friends! sedappnyaa kalau tido kan? tapi , mata aku belum nak tido , perut jew yg daa mula keluar lagu a thousand years sbb belum diisi makanan #yekew? mybe lepas makan kot baru bolee tido *gemuklaa kalau macam nie* hah!? naik sekolah daa pekse ujian ulang kaji. aisemenn, baru aku teringat! tuhh pon sbb akak aku yg cakap. kalau tak mesty aku naik sekolah terpinga pinga kenapa bebudak nie baca buku -.-" pelupa sungguh aku nie #byak gelak sbb tuhh pelupa T^T
tak sangka daa nak masuk bulan 2 ken? aku baru tersedar daripada mimpi yg tak berapa nak indahh. maknanya tinggal 9 bulan lagi nak pmr. haishhh!! lambatkan laa lagi eakk? takut seyyy!! sorryy eaa sapa yg bukak blog aku then nak bace entri aku, tetiba bilaa bukak seterusnya asyik GA jepp. aku pon tak tau kenapa aku rajin gilaa join GA sekrg nie. harap harap menang laa kan ?! AMIN~ adohaii!! perut aku daa nak keluar rock pulak nie. grr! babai laa weyhhh.. aku nak bla sebelum perut nie meraung. assalammualaikum! :D
apa motif aku mimpi mangkuk R tuhh?? haishhhh ><



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?