aku tak kenal dia

Jumaat, Januari 27, 2012 @ 3:57 PTG | 0 Orang berstory

haii,, petang petang tulis entri. bosan~~ kerja sekolah tinggal satu dua je lagi. haishh,, bila cuti sekolah mesty bosan kenn? erm, rase nak kembali sekolah pulak. oke, straight to the point! aku tak tau kenapa aku asyik terfikir dan bermimpi budak lelaki bernama AHMAD HISYAM LEE. kau kenal tak? err,, siapakah dia? adohaii! pening seyy asyik fikirkan sape mamat yg tidak dikenali tuhh. aku asyik mimpi die dan aku lari lari ditepi pandai sambil ketawa keriangan -.-" #drama seperti apakah itu?
SIAPA DIA ? SIAPA DIA ? SIAPA DIA ?!!
dan aku percaya, mamat tuhh hidup! ececehh,, kalau dia hidup dan aku berjumpa dengan die, mungkin aku cair kat die #below 18 y/o only! HAHA! #tipu. dan aku nak jew cakap kat die seperti lagu bawaku pergi by zizan & kaka. aisemen,, kenapa pulak aku nie? dahh gilaa kah?  ahh! wat dekk jelaa dengan perasaan sendiri.
>> jika anda kenal jejaka itu, sila komen di entri atau tulis dichat saya. 
terima kasih, jasa anda amat dihargai :))
dia muncul, aku tutup mata rapat rapat ><



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?