This Last !

Sabtu, Disember 31, 2011 @ 5:37 PTG | 0 Orang berstory

--| my loving bermaksud semua owg yg disayangi |--
haii friend, sedih tak kowg tahun 2011 nak berakhir? mybe ade yg sedih dan mungkin jugak ade yg gembira dengan kedatangan tahun baru[2012] aku? tak tau ape aku rase #mungkin aku rase keduaduanya sekali kot azam tahun lepas[2011] kowg tercapai? aku punyer entah laa #nothing to display +_+ 

Tahun 2011 :
> result tahun nie agak mengecewakan aku dan family :'(
> aku dapat 2 owg adeq baru dan aku kehilangan sowg adeq #adopted jew :'|
> aku ade akak angkat :D
> kelas aku paling porpular dikalangan guruguru di sekolah kerana result kitowg :O
> bolee dikatekan tiaptiap hari aku on9 -.-"
> aku mula malas jadik seowg pengawas #its true! forgive me teacher! T_T
> aku happy tanpa cintaa C':
> aku baik dengan semua owg ^o^

Tahun 2012 : [azam aku]
> nak buktikan dekat family aku yg aku bolee dapat 8A in pmr! AMIN~ #pray for me
> nak kuwgkan ber-internet dan lebihkan belajar #pray for me 
> nak gembirakan hati semua owg bilaa bersama aku #pray for me
> nak happy tanpa C.I.N.T.A #pray for me
> study study study study and study #pray for me
> tak nak ade masalah dengan sesiapa #pray for me
aku harap semua impian aku tercapai AMIN~~ pray for me! hari nie hari last 2011. tak dek ape yg best sebenarnyaa. hehe,, kat facebook, blog and twitter[mybe] ramai yg tulis pasal 2011 dan 2012. wowow, melambak! aku pon join sekali tapi di blog jepp #nilaa hehe
said bai 2011 and say hello 2012 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?