Si Kurus !

Sabtu, Disember 17, 2011 @ 10:58 PTG | 0 Orang berstory

--| yg atas aku , bawak tuhh cik nina |--
hai , kawan ! tak lame lagi naik sekolah kan? tak sabar nyerr -.-" macam laa rajin nak bangun pergi sekolah. entah entah liat nak mampus. yelarhh , dah lame cuti. selagi tak jejak pukul 7.15 pagi, jgn harap aku nak bangun. hehe , anak yg baik mmg begitu #takyah puji puji, aku daa lame tau aku baik +_+" oke, straight to the point ! nie makcik aku . hah ? makcik? ehh , she is my girlfriend a.k.a kawan aku laa . HAHA #sian kau nina, kene panggil makcik. kau tengok. pengawas tapi pakai baju putih. hehe , sbb kitowg mmg suka pakai baju putih. kenapa ? baju pengawas aku kan gilaa sikit. nie gambar mase last sekolah. yg belakang aku tuhh rumput tau. coz, sekolah aku kan berbukit . sememangnya begitu. don't jelly yaa ? :))
sedap nyaa tido bilaa hujann -.- 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?