selamat tinggal

Sabtu, Disember 24, 2011 @ 6:32 PTG | 0 Orang berstory

haii friend, aku daa dapat kesan sesuatu benda pelikk dlm diri aku . first, kalau pergi jalanjalan, aku lebih gemar pakai T-shirt akak aku berbanding T-shirt aku. kenapa? entahh laa.#walaupon sebenarnya T-shirt aku melambakk. second, bilaa aku dengar laguu cintaaa yg sedih sedih bagaii, hati aku mesty nak nangis. kenapa? i don't noo #sedihhnyaa :'| [stopp bendaa sedihh]

ececehh ! dua account facebook aku daa deactivee yelaaa, im victim MAKCIK PMR 2012. study study and studyy. skrg niee daa tak bolee main main!! aku nakk buktikan kat semua owg yg akuu bolee dapat straight A!! yeahhh , doakan yg terbaikk untuk aku tauu :)) heee~~ tinggal satu lagu account facebook aku [Ewan Syazwani] mybe aku akan deactivee kan die 2 bulan sebelum pmr. insyaallah~~
kau buat aku sedihh, harapp ade owg yg buat kau lebihh sedihhh :')



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?