Cinta vs Suka

Sabtu, Disember 24, 2011 @ 2:39 PG | 2 Orang berstory

hai , reader. sekrg jam menunjukkan pukul 2:26 pagi. wow ,, mate aku masih tak layu lagi laa. jadik laa aku burung hantu untuk malam nie #masalahnya, mata aku kan sepet,mane bolee jadik burung hantu HAHA :3 okestop. tadi aku merayap kat blog owg . then aku terjumpa blog nie http://beautifulremaja.blogspot.com . ade satu entri die yg menarik minat aku #mybe ramai yg daa bace :v kepada sesiapa yang masih bujang tapi sedang meminati seseorang, jom kita sama-sama find out sama ada remaja semua ni mengalami perasaan cinta ataupun hanya perasaan suka terhadap balak or awek awak :) [ayat yg terakhir nie dripda blog die]


SUKA 

  • Apabila kita menyukai seseorang, kita akan sentiasa ingin menunjukkan kehebatan diri apabila berada dekat dengan dia.
  • Apabila kita menyukai seseorang, hati kita akan memaksa dia juga menyukai kita.
  • Apabila kita menyukai seseorang, kita hanya suka dia apabila dia mempunyai sesuatu yang membuatkan kita sukakan dia.
  • Apabila kita menyukai seseorang, kita akan memarahi dia kalau dia menyakiti hati kita. Kita tidak mahu berfikir panjang dan terus meninggalkan dia.
  • Apabila kita menyukai seseorang, hati kita akan sentiasa gembira dan tersenyum apabila berada dekat dengan dia.
  • Apabila kita menyukai seseorang, kita akan sentiasa mahu menatap matanya.

CINTA

  • Kalau kita mencintai seseorang, kita akan berasa malu untuk melakukan pergerakan yang agak agresif dan kasar di hadapannya.
  • Kalau kita mencintai seseorang, kita akan memberi dia pilihan sama ada memilih diri kita atau orang lain. Redha lah katakan !
  • Kalau kita mencintai seseorang, kita akan menerimanya dalam semua jenis keadaannya.
  • Kalau kita mencintai seseorang, kita akan bersabar dan terus bersabar walaupun dia berkali-kali menyakiti hati kita.
  • Kalau kita mencintai seseorang, hati kita akan berdegup kencang setiap kali berada dekat dengan dia.
  • Kalau kita mencintai seseorang, kita tidak berani mahu menatap matanya dalam-dalam.
so kawan kawan ? kowg sebenarnya cinta or just suka suka jepp ? cuba tanyer hati anda betul betul. ermm,, aku tak lehh nak talking talking sbb aku mane ade balak kan? #aku tak secantik kowg :)) 
IF U KILL HER , U KILL ME !! #dlm citer the twilight saga ^o^



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?