barang sekolah again

Rabu, Disember 28, 2011 @ 9:27 PTG | 2 Orang berstory

haii friend. tinggal lagi bape hari nak naik sekolahh . wowow , moga tahun 2012 adalah tahun yg TERBAIK dan TERHEBAT dan PALING GEMBIRA bagi aku! aminn~ tak sabar pulak rasenyer nak naik sekolah -..- oke, aku tipu sebenarnya :O aku takut nak naik form 3. pmr pulakk tuhhh. macam ape jepp #buat muka blur :-| semalam beli lagi barang. ohhh warna pensil pon aku beli tauu. aku beli warna gemukk gemukk tuhh alahh, stabiloo tuhh [betulakueja?] die ade 24 batang, bolee laa aku main warna warna dengan adeq aku #macam budak sekolah tadika :> kau adoo ? hee~~ ^.<
tugas seowg pelajar akan bermula tidak lame lagi :O



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?