tak dapat cuti

Khamis, November 10, 2011 @ 8:58 PTG | 0 Orang berstory

\hyepp/ aku dah byak menjengah blog owg . aku tengok ramai yg dah tukar kepada blogskin . cantik~ dulu aku ade blog yg aku menggunakan blogskin , tapi aku dah tutup blog tuhh sbb malas nak edit dan sebenarnya aku tak pandai sangat guna blogskin . [denim tetap dihati] oke , berhenti citer pasal nie , sambung citer lain . FULLSTOP ! 
CUTI ? kelas depan depan tak dapat cuti laa . sedihh :'( untung laa kowg dapat cuti kan ? grrr !! tapi , duduk rumah pon bukan buat ape . main laptop jew . aku pon tak tau nak buat ape kat sekolah . bestt laa jugak sbb sekolah tak bising . heee~~ nak bawak laptop pergi sekolah , malas dan berat . bawak komik je laa . ringan sikit . keputusan pekse dah keluar , tinggal markah BI je aku tak tau . agak mengecewakan laa ! whatever laa der . janji ade markah yg naik :D
GOOD LUCK untuk akak akak dan abang abang yang nak pekse SPM ! :)



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?