school holiday

Sabtu, November 19, 2011 @ 1:52 PTG | 0 Orang berstory

\hyepp/ school holiday was coming ! tak sangka secepat nie masa berlalu . aku ingatkan aku still form 2 , rupa rupanya dah nak masuk form 3. byak gilaa benda yang aku lalui. suka duka bersama teman , family, owg yg disayangi. next year , i'll be PMR victim . just smile only :) mybe cuti sekolah aku patut start study tok tampung semua subjek form 1 dan form 2. ade beberapa tajuk form 2 yg aku tak faham but aku buat buat faham. keputusan peperiksaan akhir tahun ? just laugh HAHAHA :D not bad but disappointing. tuhh laa , selama nie aku pandang remeh ngan subjek form 2, tapi sebenarnya berbisa gila subjeknye ! hati hati laa . okedone ! say GOOD BYE 2011 and say WELCOME 2012 ! aku dah besar rupanya . tak sangka :') die pon dah nak abis sekolah . tahun depan dah tak jumpa die lagi . i'll miss u :'( aku akan rindu kawan kawan aku . 
menyirap aku tengok pengadil mase malaysia lawan indonesia . TAK ADIL !! boikot !



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?