scared !

Khamis, November 17, 2011 @ 8:54 PTG | 0 Orang berstory

B.O.S.A.N. kat sekolah tak buat ape ape pon . just 4 owg pompan jew yg dtg . yelaa ,, kite kan pelajar baik #muntah kejap. kitowg malas nak duduk kat padang , so , kitowg pergi bilik tayang . amik kunci kat meja cikgu ,then terus pergi bilik tayang . mase nak masuk tuhh , kawan aku cakap "aku rase lain macam laa" . mmg , aku pon rase lain macam jew . sejuk semacam ! selalu nye tak macam nie kalau ramai masuk dalam bilik tayang . tetiba kipas dalam bilik tuhh tak bertutup. pelik aku ! kitowg dah tutup mase keluar hari isnin. tak tau laa hari selasa , sbb aku tak dtg . lepas tutup kipas , pastu amik permainan dlm tuhh , cepat cepat kitowg keluar . takut jadik ape ape yg tidak di ingini berlaku. then , kitowg duduk kat dataran . dengan budak kelas 2 ber. mmg scared gilaa ! aku tau , sekolah tuhh ade 'benda' . hehe ,, tapi jgn takut laa . kite tak kacau die , die tak kacau kite . smile :D
besok amik report kad ? just smile only xD



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?