rindu ??

Jumaat, November 04, 2011 @ 2:58 PTG | 0 Orang berstory

 sejak akhir akhir nie kan , aku dah mula rindu kat mamat berkepala besar tuhh . aku pon tak tau laa kenapa dan mengapa ? semalam (3/11) semasa aku tengah pekse PJK , die dan kawan die ,, lalu kat sebelah kelas aku . mybe die dripada bilik air kot . aku tak tau yg die lalu pada mulanye , then aku pon tengok laa kat luar tingkap .  masa aku toleh tuhh , die pon tengok aku . bukan aku SS or perasan , tapi entah laa. mybe die tengok cikgu aku kot . /tak nak digelar SS\ kat sekolah tadi (4/11) aku dan kekawan aku tlg cikgu kat bilik SPBT , kemas buku . mase nak dekat balik tuhh , ade mamat pengawas yg same same tlg cikgu angkat buku tuhh ,, tetiba die tunduk , sbb die nak angkat buku tuhh . dari pandang tuhh ,, aku rasekan yg die ade kat situ. die yg tengah angkat buku kat situ , bukan budak pengawas tuhh . aduhaii ,, macam mane nie ? aku miss die laa . :'(
tiba-tiba rindu menyerang,,,,
saya : jangan datang!
rindu : nakkk jugakkkkk!
saya : jangannn! saya tak suka!
... rindu : takk, awak perlukan saya!
saya : saya tak nakk //tapi dengan nada yang semakin kendur dan slow, ada esak di situ\\
rindu : kenapa awak tak nak saya?
saya : sebab bila awak ada, saya rasa sedih, sebab awak ingatkan saya pada dia,,
rindu : awak kan sayang dia,,
saya : memang saya sayang dia,,
rindu : sebab awak sayang dia lah awak perlukan saya ,,kalau awak tak suka saya, maknanya awak tak sayang dia,,
saya : tak takkkk, bukan macam tu,,
rndu : habis tu, macamana?
saya : sebab… sebab… saya nak dia selalu dengan saya. sebab tu saya tak perlukan awak. awak tak boleh pun buatkan dia datang dekat saya sekarang .
rindu : awak, awak dengar sini,,>>

“rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya,, ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka”...
wey ,, kepala besar ! aku miss kat kau laa , dear . bolee kite baek macam dulu ? walaupon aku tau , benda tuhh tak berulang kembali



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?