rajinkan diri

Sabtu, November 26, 2011 @ 2:02 PTG | 0 Orang berstory

\hyepp/ aku nie tengah gilaa sikit ! join semua contest dan GA yg telahh dianjurkan . yaa , tapi aku tau aku punyer blog tak lawa seperti kowg ,, aku mengerti ! :-| by the way , next week aku ade kem . kene laa pergi kan ? dripada aku duduk rumah macam owg tak betul asyik kacau adeq aku , baik aku pergi kem . hehe ,, dapat laa aku mengisi masa lapang aku yg tak berapa nak lapang nie . kat rumah , aku just TIDO , TV , ON9 , TIDO , TV , ON9 . simple jew kerja aku . -,-" apepontakbolee laa der . +_+
nak ajak kekawan aku jalan , tak dek duit sbb dah pokai ! adoii 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?