Hana Kimi version jepun

Sabtu, November 26, 2011 @ 11:51 PTG | 0 Orang berstory

\hyepp/ malam malam nie tak tau nak buat ape , tetiba terfikir nak tengok citer hana kimi . bestt yoo ! citer nie pernah di tv8 mase aku form 1 or darjah 6 ? tak ingat pulakk . tapi dalam tahun tuhh laa .. hehe ,, best tau citer nie .. asyik tergelak jew aku tengokk citer nie. syokkk memalam buta nie tengok citer jepun ^^ 
daripada aku on9 memanjang , lebih baik aku tengok citer jepun nie . dah laa best , kelakar dan buat aku pecah perutt . :D
lagi kecik mmg minat tengok citer jepun , korean dan cina . citer melayu ?? kekdg jew :]



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?