final exam

Khamis, November 03, 2011 @ 4:00 PTG | 0 Orang berstory

 

ATTENTION ! hari ini , dengan rasminya saya , Norsyazwani binti Mohd Salleh sudah bebas daripada PENJAJAHAN PEPERIKSAAN !

soooo happyy !! kat fikiran aku dah mula terfikir fikir nak buat ape mase cuti nie . tak kan nak on9 jepp . bosan laa der ! besok aku dah mula nak pulang dan dapatkan buku teks baru . berat seyy . aku ade lagi 5 buku aku belum sampul . yelaakan , aku kan pelajar baik yg tak patut dicontohi . hehe ,, heyy sayang , tak lame lagi nak cuti kan ? kau fikir kau nak buat ape ? aku pon tak tau lagi . nanti nanti jew laa aku fikir kan . tak dek mase sekarang nie . besok nina ngan raz dah nak cuti . tinggal aku duduk ngan ekin . sian sian sian . aku mungkin rehat ngan ekin jew kot . nak nangis :'( nak cuti jugak tapi aku tak nak bayar rm10 sbb lambat antar buku . tak pelaa kan , besok last sekolah tok minggu nie . apepon , GOOD LUCK tok result kowg nanti oke ?
next year , i'll be victim for PMR ! nervous +_+



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?