untuk kau

Ahad, Oktober 30, 2011 @ 4:14 PTG | 0 Orang berstory

 tadi , lepas aku kemas umah ,, aku pergi kat tv depan umah aku . then ,, aku tergerak hati nak tengok balik hadiah aku time aku darjah 6 . kau tau , hadiah yg cik naddjwa aku masih tersimpan elok . dia bestie aku semasa aku darjah 1 - 6 . hampir 6 tahun aku jadik bestie suka duka bersama :) aku still ingat ,, kite pernah bergaduh teruk kan , wawa ? hampir 3 bulan kite tak bertegur sapa . pasal hal kecil kite perang besar :'( aku still ingat , setiap kali rombongan sekolah ,, kite tetap duduk sama sama . kalau kite bergaduh pon ,, tak sampai 2 atau sekejap jew kite dah baik . kalau kau pergi mane mane ,, kau tetap akan belikan aku cenderamata  . thanks dear ! kite kan simpan suka duka bersama . kite gelak same same , sedih same same kan ? aku stil ingat semua nyer ,, walaupon tak sejelas dulu ^^ aku rasa nak nangis jew bila ingat semua tuhh :') . kau tetap kawan aku dear ! sayang kau dear kau tengok ,, hadiah yg kau bagi aku , tetap aku simpan . tengok :))

 siap kotak kotak aku simpan . aku hargai tau
tengok ! jam yg kau kasi , aku still simpan dengan baek . walaupon aku tak pakai , but aku sayang tau ♥ 
hadiah nie semua tanda persahabatan kite yg TAK AKAN aku buang ! aku tetap sayang
kite kawan selamanya kan ? 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?