tido petang

Sabtu, Oktober 29, 2011 @ 12:27 PG | 0 Orang berstory

tak dek kene mengena ,, tak kenal nie sape ? =="
petang tadi memang syokk sbb aku tido lame .. -__- wahh !! dari pukul 2.00-5.30 ptg aku tido .. hampir 3 jam setengah aku tido ,, syokkk !! bangun jew tido terus pergi cium alif bulat (adopted brother aku) ,, pipi nyer montel .. then , terus on9 facebook dan decorate blog owg sampai pukul 6.45 ptg .. abg aku nak guna lepas aku guna laptop .. kau nak tau tak aku mimpi ape petang tuh ? aku mimpi , ayah aku dapat pindah ke INDONESIA !! wow , tak sangka aku ? ayah aku beli umah banglo sebijik dan kereta sebijik .. pelik ? umah kat sini hanye umah batu ,, tapi dlm mimpi bolee keluar banglo ? macam macam laa aku mimpi .. HAHA ! kelakar jepp ! mane bolee ayah aku pindah indon ? ayah aku kerani sekolah bukan bisnesman ! adoii !! mengarut jew .. HAHA
aku dah mula malas nak bukak blog sendiri ! adoii +_+



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?