hujan !

Selasa, Oktober 04, 2011 @ 6:32 PTG | 0 Orang berstory

arini kelas aku sekolah.. ade beberapa kelas yg dicutikan takut diowg memekak *untung gila kowg dapat cuti lame.. aku kene sekolah jugak! tak pee,, minggu depan aku dapat cuti 2 hari.. oke laa tuhh. pagi tadi hujan.. aku duduk kat kantin. lepas pukul 7.15 pagi ,, kitowg naik laa bilik tayang.. abis ujan ,, takkan nak PJ kot! ==" aku jumpa jimmy a.k.a .... tercengang kejap! HAHA citer lame daa.. malas nak fikir! best laa jugak duduk bilik tayang tuhh sbb ramai jugak cikgu tak dek arini.. ^^ suka aku!!!
nape laa kau tak datang tadi tambi ?? tak sempat aku nak bagi kau penampo 10 ! xD



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?