berjalan

Rabu, Oktober 12, 2011 @ 5:30 PTG | 0 Orang berstory

semalam aku ngan bebudak nie merayap kat kfc .. sajew jew lepak kat situ.. dah sudah makan kitowg gerak pergi taman permainan.. macam kanak kanak ribena jew bebudak nie termasuk laa aku. best laa tau.. dah lame tak main macam tuhh ... almaklum laa ,, dah  forteen year old ! dah tuaa.. :') but im proud ! ade budak kecik cina tuhh comel ! aku main muncungkan mulut ngan die :* comel comel ! dalam area pukul 5.20 ptg kitowg gerak nak balik.. ade pulak kutuk rayau memperli kitowg "dah pergi balik solat ,, jumpa mak" poyo jew ayat diowg nie .. menyirap jew aku dengo .. sebaik aku tak baling kasut cantik aku tuhh.. mulut macam puaka ! >.<
harini tolong cikgu kat SPBT. penat tapi best sbb layan budak budak yg mantol lagi mulut lazer ! 



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?