sedihh

Khamis, September 22, 2011 @ 5:58 PTG | 0 Orang berstory

hari rabu
  • balik lambat sbb ade koko ,, malas gilaa ! dah laa balik pukul 3.00 petang ... mmg sahh penat gilaa
  • tangan aku mulaa sakit di bahagian tengah tengah tangan(fahamfaham laa sendiri)tak tau bila nak baikk ! =.="
  • menyirap ngan budak pakai cermin mata sowg nie ,, ade aje yg nak wat aku sakit hati ! dah laa balik lambat ,, ditambah pulak kau nak sakitkan aku .. nak aje aku sepakk muka kau pakai kaki +_+
  • pertama kali takut nak masuk kelas BI sbb tak siap kerja sekolah .. pehh !! sungguh menakutkan tengok cikgu marah T_T
  • tak cukup tidur sbb balik lambat semalam -_-
hari khamis 
  • terkejut sbb masuk kelas sn..(selalunya terlepas waktu pertama sbb cikgu L membebel kat perhimpunan)
  • sakit tangan semakin sakit ! pehh !! sakit siott !
  • tiba tiba pulak harini kene selesema dan batuk.. sungguh menyeksakan !
  • terpaksa tunggu lama sbb akak aku kene tlg masak kat sekolah !
  • ayat yg aku tak suka tanyer sangat iaitu : ade kat bawah
  bencinya kalau asyik melalui hari seperti ini .. >.<



    HELLO!



    Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

    Diary About Site

    Ask Here!





    The Shadow Friends


    Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?