patung sofball untuk die

Rabu, September 21, 2011 @ 6:02 PTG | 0 Orang berstory

hari khamis minggu lepas(15/9), aku bagi akak angkat aku patung lembu yg berbentukk sofball untuk die .. hehe ,, lawa kew ?? tak tau laa bagi die , tapi bagi aku comel ! kat umah aku ade jugak ,, same bentukk ngan patung aku bagi kat akak angkat aku .. sebenarnya ,, hadiah tuhh bukan aku yg pilih .. tapi ,, akak aku yg pilih kan sbb mase die nak beli patung tuhh aku tak ikut .. alih alih ,, time die balikk aku tengokk patung tuhh yg die beli. comell !! kenapa aku bagi die ? saja saja dan bukti aku sayang die ! tak dekk maksud lain selain ituuhh (contohnya ,, aku nak suruh die jadikk kasar dripada biase dengan memukul owg lain menggunakan patung yg aku bagi tuhh. tak betul sungguh !) >.<"

kecantikkan sesuatu pemberian tak penting kecuali keikhlasan hati ! ^^



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?