kawan

Jumaat, September 30, 2011 @ 10:28 PTG | 0 Orang berstory

bestkan kalau dapat kawan yg memahami kite.. aku dah dapat.. kau ?? tapi sedih jugak dapat kawan yg tikam belakang sendiri kan ?? kalau aku yg terjadik ,, mmg sah aku meraung dan aku pindah sekolah ! alhamdullillah ,, kawan aku tak wat macam tuhh ! :D kau nak tengok tak cara sowg kawan nie tikam belakang kawan die sendiri ? tengok laa kat bawah !

aku terpaksa tutup nama nama kat atas tuhh untuk menjaga nama baik diowg #cehhh !! ikutkan hati nak jew bukak ,, tapi kesian pulakk ! mahkluk tak berekor nie tak fikir kew tuhh kawan die sendiri ! tak bolee buat macam tuhh..fikir fikir laa.. time susah laa kite nak carik kawan tokk membantu.. betul ! biar laa kite susah dan senang bersama ! :)
kawan seperti diatas tidak patut dibuat kawan sebaliknye disepak masuk gaung ! >.<



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?