23/9/2011

Isnin, September 26, 2011 @ 8:59 PTG | 0 Orang berstory


muka budak yang bersalah !!!

yupzz ! aku muka budak bersalah pada tarikh diatas .. ikut hati mati ikut nafsu binasa ! im sorry to akak hanis and akak zarith sbb salah aku diowg terkene . hishh hishh hishh ! terukk !! diowg nak angkat meja yg ade kuih untuk bagi kat aku dan kawan kawan aku .. last last meja tuhh terjatuh sbb tak seimbang.. tak memasal byak kuih jatuhh.. sebaik kakak hanis tak marah !! aku sayang die . muahh ! :* sebagai hukumannya adalah aku kene makan kuih yg masih bolee dimakan ! aduhh ! terpaksa laa aku makan ,, hehe ,, ade kuih yg sedap !! :) sorry akak hanis dan akak zarith :')
tiba tiba pulak kene selesama.. abis mata aku berair macam owg menangis !! :')



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?