ting tong

Ahad, Ogos 14, 2011 @ 4:24 PTG | 0 Orang berstory

kepala aku pening laaa ,, rase berat gila but still bolee on9 facebook ! hehe ,, bila kepala dah berat ,, automatik semua benda aku malas nak buat .. folio geografi dan poster(ps dan sivik) aku belom sentuhh lagi .. padahal besok cikgu nak tngok folio geo dan hantar poster ps .. ahhhh ! lantak laa ,, kalo cikgu tanyer ,, aku jawab "kepala saya pening cikgu" ,, aku x tipu cikgu oke ! mmg betul pon kepala aku ting tong ! >.< aku rase nak tidur tapi x bolee laa .. entah laa ,, aku pon x tau nape .. ermm :( jadiknyer ,, aku on9 laa facebook .. lagipon ibu ngan ayah aku xdek ,, diowg pergi umah TPM dan berbuka kat sana .. tinggal aku , adeq dan akak aku kat umah .. boring siot ! perut aku berbunyi lagu rock "sabar laa wahai perut ,, tinggal bape jam jew lagi " aku mmg x tau nak buat ape lagi.. ermm ! oke laa ,, ituhh jew .. tata ^^

BEST NYER KALAU BESOK AKU DAPAT CUTI !



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?