lawakan blog !

Sabtu, Ogos 20, 2011 @ 4:03 PTG | 0 Orang berstory



 
aku tolong seowg akak nie ,, name die ->biela aku tolong die lawakan blog , aku bukan pandai sangat pon sebenarnya . hehe ,, buat masa nie aku mmg x mintak bayaran sbb aku betulkan blog diowg bukan lawa sangat ! AKU MASIH BELAJAR LORH ! sekarang ,, aku dengan belajar tokk wat header menggunakan photoscape .. ade sesapa x nak ajarkan ?? hehe ,, ade lagi satu blog yg aku lawakan 
simple jew kan ?? ermm ,, aku punyer blog pon owg lain yg lawakan ,, thanks to her ! :) aku akan cuba sedaya upaya tokk lawakan blog owg lain ..  hehe ( tapi , next time kene bayar tau xD )

suka gila dapat chat ngan mangkuk tuhh ,, macam tahu tahu jew aku "miss" dia ! hoho



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?