notebook !

Sabtu, Ogos 27, 2011 @ 1:15 PTG | 0 Orang berstory

aku dah dapat pakai notebook aku balik . YEAHHH !!! suka gila akuu .. hampir 3 bulan aku x jumpa kau notebook . walaupon die hanya pemberian kerajaan kepada aku ,, tapi aku tetap sayang die ! susah nak dapat laptop sendiri .. tunggu laa sampai aku masuk universiti baru dapat laptop sendiri kot ! :'( ade bebudak yg ckp "alahh ,, kerajaan yg bagi bukan beli pon !" elehhh,, aku tau laa kau jeles kan x dapat notebook .. nak jeles lak :P 4 ogos 2011 notebook balik penang balik .. sedihh laa ! seminggu jew dapat bersama ! +_+ entah bilaa laa dapat berjumpa lagi ! 

AKU SAYANG GILA KAT KAU , NOTEBOOK !



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?