penang !

Selasa, Julai 05, 2011 @ 4:17 PTG | 0 Orang berstory

ASSALAMMUALAIKUM !
haiii , sayang ! lame x jengah kau n kembar kau (facebook) dlm 3 4 ari nie.. rindu doee !
aku ade story morry nak cerita kat kowg . ermm ! aku x tau nak mula dripade mne ? oke oke ! aku mula dri sini . semlm aku baru balik dri penang . tempat yg tidak pernah aku jejaki walaupon selangkah ! aku bertolak dripade umah kau jam 3.00 ptg . then terus bergerak pergi ke tempat abg aku kat seremban tok antar barang die.. lepas tuhh aku n family terus pergi ke penang ! perjalan nyer mengambil mase 8 jam . jauh giler perjlanan yer.. kiri n kanan hanya laa bukit2 yg ditarah.. pehh ! mmg lawa laa.. :) nmpak cahaya dari bndar ipoh ! masuk lak dlm terowong kat perak . wowo ! lagi laa best ! 
 mlm yg boring. dlm kereta .
 kat perhentian yg aku lupa namenyer.

 lain yg nak diambil , lain yg dpt.
 sawah padi disebelah highway .
 . askar .
 bilik tempat tidur di seberang jaya
 ruang tamu umah yg family aku sewa
 dekat ngan terminal feri
 terminal feri ( Pangkalan Sultan Abdul Halim )

 sebelum masuk feri
 byak moto yg nak naik feri
 tempat ayah aku beli peta penang ( georgetown)
 gereja
 cantik beca nie.
 tempat beli jeruk.
 haha !
 sebelum naik jambatan penang nak balik
 kat atas jambatan .
 pulau ape nth ( kat atas jambatan)
 mini jambatan penang ade kat muar.
 bukit2 yg ditarah
 sebelum masuk terowong
 dlm terowong .
 papai terowong !



 semua nyer cantik2. kan ?? suka giler pergi sini ! tempat nyer menarik tapi sayangnyer ,, ayah aku x tau jalan laa.. ermm! jln yg kat georgetown cam kat melaka .. kecik n sempit ! aduii !! sesak lak tuhh ! grr ! tapi cantik tempat nyer.. ^^ harap dapat pergi lagi.



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?