my adeq birthday !

Isnin, Julai 25, 2011 @ 7:52 PTG | 0 Orang berstory

hey ! hey ! kowg nak tau x ,, arini birthday adeq aku yg comel iaitu AWIN ! 25/7/1997 ! dekat ngan birthday aku iaitu 27/7/1997 . x sabo yerrrr... :) *ehhh ,, bukan nak citer pasal aku kat sini ! ermm ! akak aku pergi beli jajan tokkk adeq aku bawak pergi sekolah .. suka die .. mula mula ibu aku x cerita kat die supaya die x kepohh kat owg lain.. hoho ! bukan x kenal adeq aku tuhhh ,, suka sangat kepohh ! ^kepohh kepoh die x macam kau ,, yg terlebih kepoh hal owgg^ oppss ,, sorry ! salah taip lakk.. hehe -,-" akak aku pon belikan die kek tookk die makan ngan kekwn die kat sekolah .. elehhh ! aku jew x dpt ! :'( sedihhnyer ! x pe x pe .. along aku balik ,, aku mintak die belikan aku KEK dan KFC ! :D x sabo aku nak tunggu hari lahir aku .. yeeyy ! tinggal 2 hari jew lagi.. sabo sabo ! ^^

biase biase jew kek nyer ! x pee laaa ,, asalkan die suka ,, sudah laa ! :)



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?