melaka !

Ahad, Julai 17, 2011 @ 4:49 PTG | 0 Orang berstory

semalam , iaitu hari sabtu (16/7/2011) aku g melaka sbb akak aku ade ujian kat hotel meredian . lepas antar akak aku kat situ ,, family aku g laa jalan jalan kat melaka... mula mula kitowg g PANTAI MELAKA . pantai buatan . bukan pantai betul pon -,-"
tuhh gambar masjidnyer.. cantik dowhh ! tepi pantai lak.. tapi pantai nyer x leh mndi sbb BAHAYA ! so ,, aku n family just amik angin memenuhi masa yg ada.. jgn membazir masa tau ! :) anyway , tempat nie mmg cantik giler laa. angin nyer sepoi sepoi bahasa ! then , kitowg g lakk PANTAI KLEBANG ! tempat nyer pon best ! aku n adeq aku  main air jew.. tapi x mandi .. takut lemas doee ! dah penat main kat situ ,, kitowg g lak BANDAR HILIR ! kat situ ade kereta sport yg lawa lawa .. kat bawah ade !





 sebelum kitowg ke situ.. kitowg lepak kat bawah nie.. ^^
best tau.. lepas tuhh ,, kitowg g umah mok teh aku kat malim ! duduk kat situ ,, then balik sbb nak amik akak aku.. mase nak amik akak aku kan3 ,, ayah aku terlanggar kereta owg .. OMG ! adoii ! sebaek x terukk sangat ! lampu jew pecah ! ermmm ! ingt kan nak balik awak ! tetiba kene balik lambat sbb nak tunggu kereta owg tuhh siap ! ermm.. mintak mintak laa kejadian nie x berulang lagi ! amin ! :)




HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?