hari berbuka !

Rabu, Jun 29, 2011 @ 3:29 PTG | 0 Orang berstory

kau tengok tajuk ngan tarikh di atas .. tuhh laa aku nak citer arini.. bebudak nie takut mak bapak diowg dtg amik result diowg .. aku x takut laa sangat biasa2 jew .. hekhek ! kau owg dah tau kan result aku bape? kalo x tau ,, tengok laa catatan aku yg lepas .. ade aku tulis kat situ.. hrmm.. bersama ngan hari terbuka ,, ade ari kantin.. macam bebudak nie jual kat sekolah.. aku x join sbb M.A.L.A.S ! hohoho.. cam x knl aku.. aku ngan nina bawak kamera laa..snap2 laa ape lagi.. x kan pegang jew.. gambar nyer ade di bawah laa.. tengok laa ,, sayang oitt ! :)
minah minah rajin sapu kelas..

wat ape tuhh??

 main telefon jew kerja nyer

 pelik laa ??
 mamat "macho" dlm kelas :P
 malu2 lak makcik nie
 senyum jew
 dengan guru kls aku laa . Puan Jamaliah
 kelas di bahagian hadapan
 bahagian tengah kls

 berangan menjadik ibu bapa .. hehe
 with izzuddin n siddiq !
 sian die demam .. -,-"
 hahaha !! +_+
 with Cikgu Ummi Muttiah
 tengok pemandangan di lereng bukit
 hazwan bibir .. :P
 minah kuat berangan

bersama syahir
 ngan aida .. same tinggi laa
 peace no war !

 minah pokok laa
 muka hazwan x boleh bla.. nina ngan ekin control jew
 pokok ohh pokok
 astaga..
 berangan laa pulak *_*

gambar mmg laa x lawa sngt cam kowg amik. tpi suka ati laa.. hoho !



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?