Ahad, Jun 26, 2011 @ 3:08 PTG | 0 Orang berstory

aku chat ngan A kat sesuatu tempat .. jeng jeng jeng ! rahsia laa.. tpi die x tau yg tuhh aku.. chat punyer chat kan, die kate die mlz nak ade awek .. wowow.. terkejut aku kejap.. ade jugak lelaki yg mcm tuhh ?? pelik2.. die kate die x dek mood ... so ,, aku ajak laa die chat ngan aku.. top top die balas nak x nak jew.. pehh !! sakit laa ati mak nyah nie der.. aku nak kawan jew ngan ko.. tuhh pon x nak kew?? hahah!! bertambah tambah aku pelik kat ko nie der.. owg sekrg nak ade awek ,, ko lak malas nak ade awek.. owg nak kwn ngan ko ,, ko wat nak x nak jew.. hishh22.. aku dah geram dilayan cam tuhh.. aku terus tutup benda tuhh.. grr !! marah nie !! >:( hahahaha ! (marah leh ketawa lak -,-") der ,, ko nak tau x sesuatu .. aku sayang ko laa .. >.<" nak giler kwn ngan ko ! tapi biler kat skool,, aku malu nak ckp kat ko ! heeeheh.. :)



HELLO!



Call me as Syazwani or known as ES27. 97's liner. TiJB's student. Be nice here. Bye bye. Smile ❤ TAK SUKA?

Diary About Site

Ask Here!





The Shadow Friends


Dunia akan sunyi tanpa kawan disisi kita. Become my best friends, please?